Matkustaminen Noora K:sta

New York, long time no see

Noora K.

Heissulivei ja terveisiä ison meren takaa! Palasimme kotiin eilen aamulla ja tuntuu kuin olisimme olleet pidempäänkin poissa. Lomaan mahtui niin paljon tekemistä, että näin jälkeen päin vähän puhalluttaa. Aloitan matkapostaukset Nykistä, vaikka olimme siellä viimeisenä, koska arvelen Nykki-juttuja kaivatun eniten sitten edellisen blogin.

Saavuimme Manhattanille autolla Washingtonista. Veimme matkatavarat hotellille ja palautimme auton saman tien vuokraamoon, tuolla ei todellakaan tee autolla yhtään mitään. Oli myöhäinen ilta ja metromatka takaisin hotellille ja pieni kävely päälle tekivät heti kotoisan olon. Äänet, hajut, puheen tapa, kaikki tuntuivat tutuilta. Kello oli niin paljon, että emme tehneet mitään lähinurkkien fiilistelyä enempää.

Ajamisesta Manhattanilla sanoisin sen, että se on ei-paikalliselle jonkin verran stressaavaa. Navigaattori kannattaa olla, koska yksisuuntaisia katuja on paljon ja niitä on vaikeaa muistaa ulkoa. Kaikki tööttäävät koko ajan, mutta siitä ei kannata välittää. Pää kylmänä vain.

Aamulla oli vuorossa yksi omista koko reissun kohokohdistani, lenkki Central Parkissa. Hotellimme oli 32:nnella kadulla, joten puistoon oli jonkin verran matkaa, jota taitettiin 5th Avenueta pitkin. Hyvä, etten alkanut itkeä onnesta jo ennen kuin edes pääsimme koko puistoon, jossain 54:nnen kadun tienoilla tuli astetta massiivisempi tunnepurkaus. Emme juosseet ihan koko puiston ympäri, käännyimme takaisin puolenvälin kohdille, siltikin saimme kympin lenkin kasaan. Tunnelma oli ihan täydellinen – newyorkilaiskoirat leikkivät, juoksijoita näkyi vaikka kuinka paljon ja kaupunki heräili.

Hotellille palatessa haimme aamiaista mukaan hotellin viereisestä delistä. Tämä on Nykissä (ja muuallakin Amerikassa) oivallinen budjettiteko, koska aamiaiset kuuluvat hotellihuoneen hintaan todella harvoin.

Sitten oli aika kiskoa citylenkkarit jalkaan ja lähteä palloilemaan kaupungin kaduille. Hyvät kengät ovat New Yorkissa aivan ehdoton juttu, koska fiilistelykävely on niin kivaa ja askelia kertyy helposti todella paljon. Oma saldomme oli tuona päivänä yli 40 000. Muuten Nykki-univormuni, jolla upposi mainiosti paikallisten joukkoon, koostui villakangastakista, kapeista mustista farkuista ja piposta.

Meillä oli alun perin tarkoituksena viettää päivää Brooklyniin tutustuen. Hyppäsimme Williamsburgiin vievään metroon ja huristelimme East Riverin toiselle puolen. En tiedä, oliko kyse siitä, ettemme osuneet ihan oikeille kaduille vai siitä, että vuodenajan vuoksi missään ei tietenkään ollut mitään ulkoilmaelämää, eikä terasseja, mutta meihin Williamsburg ei uponnut kyllä yhtään. Söpöjä hipsterikahviloita ja -ravintoloita toki löytyi, mutta totaalisten murjujen ja roskan määrä kumosi niiden viehättävyyden aika lailla täydellisesti. Totesimme, että aikaa on niin rajallisesti, että eiköhän palata niille hoodeille, joilla viihdymme varmasti. Niinpä suuntasimme SoHoon, joka oli yhtä ihana kuin aina ennenkin.

SoHossa allekirjoittanut ratsasi lempikauppansa, huumaantui Dean&Delucan ihan ilmiselvästä kevätfiiliksestä ja shoppaili kevyesti. Ostoslistalla ollut tietynlainen musta hame, joka oli osoittautunut yllättävän vaikeaksi löytää, tuli vihdoin vastaan Madewellissa, josta on hyvää vauhtia tulossa ihan ykkössuosikkini, joka ohittaa jopa J.Crew’n. Söimme tukevan lounaan ja jatkoimme vielä kävelyä. Veimme ostoskassit hotellille. Ja sitten kävelimme vielä hieman lisää, kun teki vielä mieli vitoselle. Kävelimme niin, että illallissuunnitelmat muuttuivat Hell’s Kitchenin yhdestä italialaisesta hotellin ravintolaan, jossa kumosimme hiilaritankkauksen merkeissä jättikulholliset pastaa, joka huuhdeltiin alas viinillä.

Seuraava päivä olikin sitten jo kotiinlähtöpäivä. Söimme lounasta Eatalyssa, jossa olen halunnut käydä jo ties kuinka pitkään. Eataly täytti kaikki odotukseni, olisin voinut vaellella sen käytävillä loputtomasti tutkimassa viehättäviä pikku yksityiskohtia ja pizza oli erinomaista. Tunnelmaa oli mahdoton vangita kuviin vaan kävi niin kuin usein käy, kun yrittää kuvata paikkoja, joissa on paljon kaikkea ihanaa eri puolilla – kuvat, joiden tarkoitus on esitellä kokonaisuutta, ovat pelkkää sillisalaattia. Koittakaa kuitenkin kuvitella viehättäviä, varsin kypsään ikään ehtineitä mammoja ja pappoja viinilasillisten äärellä, söpöjä purnukoita silmänkantamattomiin, notkuvia juusto-, liha- ja kalatiskejä, kauniisti esille aseteltuja vihanneksia, ihania keittokirjoja ja erilaisia pikkuisia ravintolaosastoja.

Tein itselleni uuden Nykki-säännön: Panosta tulevaisuudessakin näihin kivoihin lounaisiin, koska illalla saatat olla niin väsynyt, ettet jaksa enää lähteä hotellin alakertaa kauemmaksi.

Niin kuin aina, aika kuluu liian nopsaan, kun on hauskaa. Niinpä lounaan jälkeen oli aika sanoa heipat Isolle Omenalle. Jos aikaa olisi ollut yksi päivä enemmän, olisin antanut Brooklynille uuden tilaisuuden ja suunnannut DUMBOon. Ja Meatpackingillakin olisi ollut kiva käydä pyörimässä. Seuraavalla kerralla sitten!

Ikuinen lempikaupunkini oli upea päätös lomalle, mutta arvatkaa mitä. Tämän matkan voittajaksi valikoitui Nykki-rakkaudestani huolimatta Washington DC. Siitä sitten seuraavassa postauksessa.

Sehän toimii
Perjantain parhaat. Tavallaan.

You Might Also Like

53 Comments

Lorelai
    01/31/2016 at 13:30

Ihana lukea Nykkijuttuja, me käydään siellä sukulaisissa kerran vuodessa ja nyt on reissusta jo viisi kuukautta ja alkaa tulla ikävä.
    Eataly on ihana! Siellä on pakko käydä joka visiitillä (siellä pääsee myös vessaan ilman ostopakkoa 😊). Me ei myöskään oikein tykätty Williamburgista samoista syistä, rähjänen ilme ja törkeät kahvilahinnat.. Esim. Downtown Brooklyn on paljon viihtyisämpää aluetta ja myös sieltä löytyy persoonallisia kahviloita.

01/31/2016 at 16:26

Ai vitsit, olisipa kivaa päästä käymään Nykissä kerran vuodessa. 🙂 Mä olen tosi iloinen, että tuli vihdoin testattua tuo Eataly, olin kuullut siitä niin paljon kehuja. Hyvä kuulla, ettei oltu ainoat, jotka eivät ymmärtäneet Williamsburgin päälle. 😀

Pieta
    01/31/2016 at 13:30

Oih, ihan tässä matkakuume nousee. ja nälkä. Pitsakuva ei auta asiaa ollenkaan! 😀

01/31/2016 at 16:27

Matkakuume on kyllä paha. Omani taisi tulla just takaisin. Päivänhän sitä kuumeettmuutta kestikin. 😀

Lumo
    01/31/2016 at 13:55

Ihana New York! Williamsburg ei mimuunkaan ole maineensa veroisesti iskenyt, sen sijaan Brooklynissa on paljon muita kivoja alueita; Dumbo, Boerum Hill, Carrols Garden jne.

01/31/2016 at 16:27

Pitää testata noita seuraavalla kerralla. Mua melkein jo ihmetytti, että ollaanko maailman ainoat ihmiset, joiden mielestä Williamsburg ei ollut mitenkään erityisen kiva. 😀

K
    01/31/2016 at 13:59

Ihana New York ja upea postaus. Mielettömän kauniita kuvia – kuten aina. Käyn Nykissä vuosittain ja lounas Eatalyssä on must jokaisella reissulla. Kuvasit Eataly-kokemuksen niin taidokkaasti, että upeat fiilikset ja muistot tulvahtivat mieleen. Soho ja Tribeca ovat suosikkialueitani, mutta hotellin otan aina Central Parkin nurkilta.

01/31/2016 at 16:28

SoHo ja TriBeCa on munkin suosikkeja ja sama juttu, hotelli mieluiten Central Parkin nurkilta aamulenkin vuoksi. Nyt saatiin niin hyvä diili, että jäätiin vähän alemmaksi. 🙂 Kiitti tosi kivasta kommentista. 🙂

state of mind
    01/31/2016 at 14:17

Voi Noora K., olet suosikkini ja toivoisin itsekkäästi sulta jokapäiväisiä postauksia, mielellään näitä Nyc-aiheisia vaikka kuukausittain!;-) Tuo puiston siltakuva – voiko olla mtään kauniimpaa!!!

Sulle sopii kokomusta hurjan hyvin, näytät tosi hoikalta.

01/31/2016 at 16:30

Hahah, pitäisi olla kokopäiväinen ammattibloggaaja, jolla olisi joku sponsorisopimus jonkun matkatoimiston tai lentoyhtiön kanssa, että tuo toteutuisi. 😀

Kiitti! Kokomusta on kyllä taikaa, ei ole koskaan läski olo siinä. 🙂

Marika
    01/31/2016 at 15:04

Ihana kirjoitus ja kauniit kuvat! Meinasi tässä lukijaakin ruveta jo itkettämään. Kiitos Noora tästä❤️ Tästä on hyvä jatkaa oman reissunkin suunnittelua. Loistokasta sunnuntaita sinne!

01/31/2016 at 16:30

Kiitos ihanasta kommentista! 🙂 Ja huippua reissusuunnittelua sinne, sehän on mahtavaa sunnuntaitekemistä.

K
    01/31/2016 at 15:07

Ihania kuvia, palaan tekstiin myöhemmin, kun tulin nyt heti kysymään, että moneltako teidän uusin podcast tulee tänne huomenna? 😊

01/31/2016 at 15:29

Moikka! Nyt ei olla ehditty nauhoittaa podcastia, kun palasin vasta eilen kotiin ja tulin saman tien kipeäksi. Huomenna ei siis valitettavasti ole podcastia tulossa, mutta yritetään tiistaiksi. Blogissa aina kuudelta aamulla, niin kuin muutkin arkipäivien postaukset. 🙂

Leena
    01/31/2016 at 15:09

Hyvä vinkki tuo lounaaseen panostaminen. Ja hyvä, että olit pukeutunut lämpimästi – NYC yllättää – joskus pakkasilla ja joskus helteillä jopa huhtikuun lopussa.

01/31/2016 at 16:32

Joo, Nykissä pitää olla talvella kunnolla lämmintä vaatetta. Jotenkin siellä kun on kylmä, niin on niin sairaan kylmä. Pakkanen tuntuu ihan erilaiselta kuin koti-Suomessa. Mutta nyt ei onneksi ollut mitkään pahat lämpötilat vaan ihan miellyttävät. 🙂 Mä oon kanssa ollut kerran niin, että huhtikuun alussa (vai oliko jopa maaliskuun lopussa) oli yhtäkkiä 30 astetta lämmintä. Se oli ihan kreisiä ja koko kaupunkin sekaisin. 😀

SonjaM
    01/31/2016 at 15:14

Oi, tätä todella on odotettu:) Itse en ole ihan lähiaikoina pääsemässä Nykiin, mutta sinun postauksesi ovat vähän niin kuin the next best thing;)

Tämä on muuten ensimmäinen kerta kun kommentoin, sain pienen inspiraationpuuskan, kun luin Noora H:n onnellisuusprojektista. Rubinin kirja on yksi suosikeistani ja aina mietin, että olisi kiva alkaa kommentoimaan lemppariblogeja, mutta en koskaan saa aikaiseksi, niin jos se nyt tästä sitten lähtisi… 😀 Se olisi ehkä juuri niitä asioita, jotka vähän muuttaisivat oman arkipäivän kulkua.

01/31/2016 at 16:33

Voi, miten kiva kuulla. 🙂

Ja tosi mukavaa, että kommentoit nyt. Olisihan tämä vähän yksinäistä hommaa, jos ei kukaan koskaan kommentoisi. .)

Mikaela
    01/31/2016 at 15:36

Jotenkin säälittää kun lähtee tyhjänpäiväiseen Amerikkaan ostamaan italialaisia brändejä ja syömään pizzaa ja pastaa sekä kuvamaan “vanhaa” arkkitehtuuria. Kannattaisi tutustua Italiaan ensin ja löytää elämästä muita arvoja kuin tavara.

01/31/2016 at 15:40

Älä turhaan tuhlaa sääliäsi. Olen käynyt Italiassa lukemattomat kerrat, satun tykkäämään pizzasta ja pastasta ja elämänarvoistani sinä et tiedä yhtään mitään. 🙂

Reetta/valkoisentalonreetta
    01/31/2016 at 15:43

Voi kuinka ihania kuvia, ja niin kiva tunnelma.
    Tuo sinun asu on ihan täydellinen, I love!

01/31/2016 at 16:34

Kiitos, Reetta! 🙂 Olen kyllä ihan rakastunut tuohon takkiin. Se on melkein 15 vuotta vanha ja vetelee kohta viimeisiään. En millään haluaisi luopua siitä, mutta kohta on varmaan pakko.

Heli
    01/31/2016 at 15:56

Minusta oli, tälläkin kertaa niin kiva lukea matkakertomuksia täältä – kiitos niistä!

Mutten kyllä ollenkaan ymmärrä, että jos toisten elämän kepeästä puolesta lukeminen ei selvästikääm kiinnosta, niin miksi sitä pitää tulla kommenttiboksiin kiukuttelemaan…

01/31/2016 at 16:35

Kiva kuulla, että kelpaa. 🙂

Noooh, kaikilta meiltä pääsee joskus aivopieruja. Niiltä, jotka asettuvat muiden yläpuolelle, vähän useammin. 😉

Laura
    01/31/2016 at 16:57

Heippa!
    Oli kiva lukea fiilistelyistäsi. Itse palasin elämäni ekalta NYC-reissulta tiistaina. Olo on edelleen vähän pöllähtänyttä ja paljon väsynyt. Huikea kaupunki: pakko päästä uudelleen. Nyt on ne must-see-nähtävyydet koluttu. Seuraavalla kerralla sitten otetaan enemmän aikaa ihan fiilistelyyn. Me todettiin reissulla, että on hyvä panostaa aamiaiseen, kun lounasta ei ennätä syödä ja illalla on liian väsynyt muuhun kuin pikaiseen pizzaan tms. Poikkeuksena meillä oli lumimyrskypäivän ilta, jolloin etsimme yhden avoinna olevan ravintolan, ja kävimme kunnon illallisella. Lumimyrskyn jälkeinen sunnuntai oli ehkä paras mahdollinen talvipäivä käydä Central Parkissa: aurinko hehkui pilvettömältä taivaalta ja tuuli oli tyyntynyt. Ainoa päivä, kun ei viikon aikana ollut kylmä.

02/01/2016 at 21:24

Voi, miten kivaa, että postaus olikin näin ajankohtainen. 🙂 Toivottavasti palaudut pian, muutama päivä mullakin menee pöhnässä pidemmän reissun jälkeen. Josko huomenna jo helpottaisi…

Ja ihanalta kuulostaa lumimyrskyillallinen, se on varmasti ollut tosi tunnelmallinen. 🙂

Paula
    01/31/2016 at 17:09

Ihanaa sunnuntailukemista ja matkahaaveilua. Kyllä New York on aina New York.
    Ja tosi hyvä kokonaisuus sinulla on päällä.

02/01/2016 at 21:25

Näin on, New York on aina New York. 🙂 Kiitti!

Lyyli-Maria
    01/31/2016 at 18:31

New York, New York! Tuli taas tosi kiva fiilis, matkakuume taisi iskeä pahemman kerran. Musta pukee sinua muuten tosi hyvin. Kiva, kun sulostutatte arkea näillä kaikilla kivoilla postauksilla.

02/01/2016 at 21:26

NYC on kyllä aina niin ihana. <3 Kiitos itsellesi tosi kivasta kommentista ja siitä, että luet. 🙂

Elina
    01/31/2016 at 18:52

Ihania kuvia! Olitko paikalla kun Jonas-myrsky iski vai vasta sen jalkeen? Olet(te)ko muuten kaynyt jollain kurssilla kun nuo kuvat ovat niin hienoja? Varsinkin kaksi mustavalkoista. Voisit kylla ryhtya matkakuvaajaksi 🙂

02/01/2016 at 21:27

Kiitti! Vasta myrskyn jälkeen mentiin, onneksi. 🙂 En ole käynyt mitään kursseja, mutta mun yksi valokuvaajaystävä on opettanut mua.

EllenR
    01/31/2016 at 20:06

Pakko päästä pian Nykkiin! Ihana postaus, kiitos! Ja mulle kävi joskus sama juttu Brooklynissa kun lähdin tutustumaan Williamsburgiin. En tiedä olinko jossain ihan väärässä paikassa, mutta palasimme tunnin jälkeen jo takaisin Sohoon, koska kadut näytti ankealta enkä n’hnyt ihmisiä paljonkaan missään. Annoin vielä uuden mahdollisuuden, koska olimme kuusi päivää reissussa ja menimme Dumboon ja se oli oikea valinta, paikka omaan makuuni. Sohossa yleensä muutenkin tykkään enitein shoppailla, tunnelma on kiva ja tiedän tasan tarkkaan missä “tärkeimmät” kaupat sijaitsee. Abercrombien ja Pottery Barnin takia ainoastaan suuntaan joskus muualle. Eataly on munkin to do -listalla. En malta odottaa sun pääkaupunkipostausta, haaveissa olisi matkustaa sinne ja Bostoniinkin joskus.

EllenR
      01/31/2016 at 20:07

Ja btw, huippukiva asu. Sopii tosi hyvin. Mistä toi pipo on?

02/01/2016 at 21:28

Kiitti! 🙂 Pipo on Acnen, löysin sen yhdeltä FB-kirppikseltä.

Kiva kuulla tuo Dumbo, pitääpäs suunnata sinne sitten seuraavalla reissulla. Ja Bostonia suosittelen lämpimästi, se on aivan ihana. 🙂

Milla - Pingviinimatkat
    01/31/2016 at 20:57

Ah, ihana New York! Onkon ollut outoa, kun omaa kuumetta ei ole päässyt ruokkimaan blogissasi pitkään aikaan. Rakkaudesta Nykiin ei varmaan tarvitse onneksi luopua koskaan, mutta tunnustan, että D.C. on mielessä noussut hyvin korkealle. Muutama vuosi otettiin parin yön verran pintaraapaisua ja paikka teki vaikutuksen. Sittemmin (eikä varmasti vähiten kaiken maailman sarjojen ansiosta) on alkanut nousta fiilis, että siellä voisi viettää ihan suurimman osan reissusta rakkaan New Yorkin sijaan. Mielenkiinnolla odottelen postaustasi sieltä siis 🙂

02/01/2016 at 21:29

Haha, just mietin, että mun suurkaupunkirakkautta riittää kyllä monen monelle citylle, vaikka Nykki tietty onkin aina se ykkönen. 😀 Meille tuli myös tosi vahvasti sellainen fiilis, että tänne pitää päästä pidemmäksi aikaa.

Jenni P.
    01/31/2016 at 21:23

Iih, nää teidän New York -postaukset on kyllä ihania. Itse en ole ikinä kaupungissa käynyt, mutta varasimpa tänään matkan sinne kesäkuulle ja hotelliksi valikoitui The Evelyn, josta Noora H. kirjoitteli vähän aikaa sitten. En malta odottaa, että pääsen reissuun!! 🙂

02/01/2016 at 21:30

Mahtavaa, että sulle löytyi hyvä vinkki. Mustakin se vaikutti tosi kivalta hotellilta. Ehkä ensi kerralla sinne. 🙂 Ihanaa matkaa!

Katina
    01/31/2016 at 21:47

Hei, en myöskään yleensä vastaile, mutta kun syy edellisen blogisi seuraamiseen oli pitkälti matkajuttusi ja nyt odotin vesi kielellä matkakertomusta, niin oli pakko vastata. Ihana juttu ja upeat kuvat!! Onko laukkusi Coach? Tältä matkalta vai jo aiempi hankinta?

Pikaista paranemista!

02/01/2016 at 21:31

Olipa kiva, kun nyt kommentoit. 🙂 Laukku on tosiaan Coach ja uusi, ostin brändin outletista. Oli oikea löytö. 🙂 Kiitti!

Anne
    01/31/2016 at 21:49

Ihan ekaksi: teidän blogi on yksi suosikeistani. Se on niin piristävä ja innostava, että joskus esimerkiksi jonkun juoksupostauksen jälkeen intoudun itsekin laittamaan lenkkikengät jalkaan, vaikka ei yhtään huvittaisi. Kovasti odotan postausta kokemuksistasi Washingtonista, jossa asun. Minustakin se on ihana kaupunki, ja kenties tätä kautta tulee vinkkejä paikoista, joissa en ole edes käynyt. Joskus kun kotikaupungissa jää moni kiva juttu huomaamatta arjen keskellä.

02/01/2016 at 21:33

Kiva kommentti, kiva kun innostuit kommentoimaan ihan pääkallopaikalta. 🙂 Mä taas toivon vaihtarina sun vinkkejä, koska aiotaan ehdottomasti palata vielä Washingtoniin.

Meri
    02/01/2016 at 07:24

Tupsuton pipo, omg!!! 😄 Style!

Voi New York, mäkin haluan! Ihana, kun pääsitte reissuun ja Ihana postaus ja ihanan hienot kuvat! Ihana, härligt, you know.

Itärannikolla on kyllä niin karsea tuuli ja kylmä kun sille tuulelle (muahaa) sattuu ettei toista. Mutta silti voisin pakata villikset jalkaan ja lähteä vaikka heti.

Puss!

02/01/2016 at 21:34

Ajattele! 😀

Kiitti! Koska sulla on muuten seuraava reissu tiedossa vai vieläkö sun sisko asuu siellä? Villikset matkaan vaan, kyllä suomalainen kunnon kalsareilla pärjää. 😀

SuviAnni
    02/01/2016 at 13:14

Minäkin kiinnitin huomion Coachin ihanaan laukkuun (uusi?) ja tyylikkääseen kokomustaan asuun, hyvältä näyttää! Edellisestä omasta Nykin reissusta on vuosi aikaa ja nyt alkoi ensimmäisen kerran hieman kaipaus nostaa päätä. Rakastan Nykkiä, mutta muuten Amerikka ei ole lempipaikkojani. Tosin kyllä sieltäkin löytyy useampi paikka, jossa olisi hienoa käydä 🙂

02/01/2016 at 21:36

Joo, uusi! 🙂 Kiitti.

Se kaipuu on kyllä paha. Olisi ihanaa päästä joka vuosi. Täytyy yrittää tsempata tämän asian kanssa. 🙂 Mulla on Amerikassa muutama suosikki (NYC, Boston ja nyt uutena Washington) ja muutama, joissa tekisi tosi paljon mieli käydä (Seattle, San Fransisco ja Los Angeles, jossa olen asunut lapsena, mutta olin niin pieni, etten muista mitään).

suklaamuru
    02/02/2016 at 10:47

Sama kommentti minulta kuin muiltakin lukijoilta – kiitos matkapostauksista! Tässä vaiheessa vuotta nojatuolimatkailu tekee terää 🙂

02/02/2016 at 18:16

Kiva kuulla, että näistä tykätään. Matkailu on kyllä ihanaa. 🙂

Amelie
    02/02/2016 at 13:33

Bongasin myös kauniin laukun! Ihana postaus jälleen kerran… Olisipa ihanaa lähteä taas rapakon taakse.. Miksi maailmassa on niin paljon kivoja paikkoja ja itsellä ei vastaavasti tarpeeksi aikaa tai rahaa koluta kaikkia?

02/02/2016 at 18:19

Tämä on munkin peruskysymys! Maailmassa on niin paljon kaikkea jännää ja kiinnostavaa. 🙂 Kivaa viikkoa, Amelie!

Eppuli
    02/02/2016 at 14:19

Ihana NYC, ihania kuvia ja ihana matkalook! Olipa mukava lukea pitkästä aikaa sinun Nykki-juttu 🙂 Olivat niitä kaikkein lemppareimpia edellisessä blogissasi. Satutko tietämään, mihin asti siellä kestää joulun jälkeiset alet?

02/02/2016 at 18:23

Kivaa kuulla! 🙂 Ja pakko sanoa, että Nykki-juttuja olen kaivannut itsekin. 😀 Kyllä ne alet varmaan pikkuhiljaa alkavat olla ohi, ei enää kauhean monessa paikassa ollut mitään kummoisia aleosastoja.